אימון אישי למבוגרים

“היה הצייר של ציור חייך” (אלפרד אדלר)

מכירים את התחושה הזו שמשהו תקוע בחיים, לא עובד כמו שרציתם, אבל אתם לא יודעים איך לצאת מזה? העבודה שוחקת, הזוגיות כבר לא מה שהיא הייתה, היחסים עם הילדים לא כמו שרציתם, החברים נזנחו מאחור, שלא לדבר על התחביבים, ואורח החיים הבריא שרציתם לאמץ, ובכלל, החיים קרו למרות שתכננתם משהו אחר?

זה מה שעושה אימון אישי: עוזר לכם לחיות את החיים שרציתם. חיים של תחושת מיצוי פוטנציאל ושל הגשמה. 

וזה יכול להיות בכל תחום, שכרגע מבחינתכם קצת פחות קורה כמו שהייתם רוצים: זוגיות, הורות, קריירה, משפחה מורחבת, יחסים חברתיים, אורח חיים בריא, אפילו סדר בבית וסדר בחיים, וכן אימון לכתיבה ולהוצאה לאור של הסיפור שלכם.

 

איך בוחרים מאמן אישי?

מאמן אישי הוא אדם שלמד בבית ספר לאימון שמוכר על ידי לשכת המאמנים, שעשה סטאז’ (התמחות) של 100 שעות לפחות, ושעבר בהצלחה את מבחן ההסמכה. יש היום אינפלציה של מאמנים וכל אדם שני מתהדר בתואר “מאמן”, ולצערנו זה מוזיל את ערך המקצוע ומקשה על מציאת אנשי המקצוע המוסמכים באמת.

מהו אימון אישי אדלריאני?

אימון אישי אדלריאני נלמד רק בבית הספר לאימון של מכון אדלר, והוא שיטה המשלבת בין מיומנויות האימון הבין-לאומיות לגישה של אדלר. 

בקצרה, אדלר האמין שכל אדם יודע מה טוב בשבילו וכי התשובות לכל השאלות הקשורות לחייו נמצאות אצל האדם עצמו. כך משלב האימון מיומנות של שאילת שאלות, המאפשרת לאדם להוציא מעצמו תשובות שהתקשה לחשוב עליהן בעצמו. בבסיס האימון האדלריאני נמצאת האמונה שכל אדם הוא ייחודי, יצירתי, בעל משאבים ושלם. 

כשאני כמאמנת אישית מאמינה במתאמן שלי יותר ממה שהוא מאמין בעצמו. אני רואה לא רק את מי שהוא היום – אלא את מי שהוא יכול להיות בעתיד. וזה מעצים, מעודד ונותן כוחות להמשיך בדרך. 

 

5E4A4981.JPG

נהיה בקשר