אימון אישי למתבגרים

לא מצליחים להגיע ללב של המתבגרים שלכם? הם נראים לכם מרוחקים, מסתגרים, מתבודדים? אני כאן בשבילכם – וקודם כול בשבילם!

מתבגרים צריכים להסתגל לשינויים רבים מאוד בתקופה קצרה: שינויים גופניים, חברתיים, שינוי מסגרות לימודים, ובנוסף לכל אלה הדרישות מהם עולות – גם מהמסגרת החינוכית וגם מההורים.

בתקופה זו מתגבשת האישיות, עולות שאלות של מי אני רוצה להיות. כהורים, לא תמיד אנחנו מצליחים ללוות את הילדים שלנו באמפתיה ובעידוד על כל תהליכי השינוי שהם עוברים, כי פעמים רבות אנחנו עסוקים באתגרים שהם מציבים לפתחנו.

 

מה עושה אימון מתבגרים? באימון מתבגרים אני רואה את המתבגר שלכם על התכונות והכישורים שלו, ומאפשרת לו להתבונן גם בקשיים ובאתגרים העומדים בפניו, בליווי אוהד. אני עבורו דמות אוהדת ומלווה בתהליכי שינוי, עוד מבוגר שמאמין בו ותומך בו.

איך מתבצע אימון מתבגרים?

התהליך הוא בן עשר פגישות, הפגישה הראשונה והאחרונה הן עם ההורים. כך שעבור המתבגר ההתחייבות אינה ארוכה, זה תהליך של כחודשיים בלבד – 8 מפגשים של שעה בשבוע, שיעזרו לו לפרוץ קדימה ולממש את היכולות שלו, להיות מי שהוא רוצה להיות.

אי אפשר להכריח ילד להגיע לאימון, המוטיבציה אמורה להגיע ממנו. על מנת לעודד אותו לבחור בתהליך כזה, חשוב להסביר לו שהוא אינו מגיע לעוד מטפל שינסה “לתקן אותו” – אלא למאמנת שתאמין בו, שתאמין לו, ותקבל אותו כמו שהוא. חדר האימון יאפשר לו מקום בטוח להיות מי שהוא, ולכן הוא יהיה במיטבו.

אילו תחומים מתאימים לאימון?

כל תחום שהמתבגר ירצה לשפר בחייו: יחסים עם ההורים והאחים, כישורים החברתיים, מיומנויות לימודים וניהול זמן, אורח חיים בריא, פיתוח תחביב וכישרון, התנהלות בזוגיות ראשונה, הגשמת חלום ועוד ועוד.

 

איך אני מצליחה להגיע ללב המתבגרים?

כאמא לשני מתבגרים וכמי שעובדת עם בני נוער כבר 20 שנה בתקשורת, אני מעורה בעולמם ויודעת את הדרך ללבם. בחדר האימון אני מאפשרת להם מרחב בטוח להיות עצמם, אמיתיים, בלי לחשוש משיפוטיות וביקורת, להביא נושאים שקשה להם לדבר עליהם במקומות אחרים, מגישה שאלות שאיש לא שאל אותם קודם ומשתמשת באמצעים יצירתיים שונים.

אני מביאה הרבה סקרנות, עניין, התלהבות, אמונה בהם, התאמה אישית וגמישות לחדר האימון. לפני הכול, אני פשוט אוהבת בני נוער ומאמינה בפוטנציאל שלהם שקיים שם, שרובו טרם נחשף לעולם.

מפגשי האימון נקבעים בזמן שנוח למתבגרים. רצוי להתמיד פעם בשבוע לפחות חודשיים כדי להתוות דרך להצלחה. המפגשים מתקיימים בצורן או בזום.

נהיה בקשר